07272017Πεμ
ΕνημέρωσηΣαβ, 13 Μαϊ 2017 10am

Μάθηση e-μάθηση

Μάθηση e-Μάθηση / Δεκέμβριος 2006 - φ.52

    Τα πακέτα ADSL έχουν γίνει αρκετά προσιτά σε τιμές (όχι φυσικά όσο θα έπρεπε ή καλύτερα όχι όσο στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες) και όλοι λίγο ως πολύ σκέφτονται την μετατροπή της τηλεφωνικής τους γραμμής σε γραμμή "γρήγορου διαδικτύου".     
 
Κάπως έτσι σκέφτηκα και εγώ πέρυσι και αγόρασα, προπληρωμένη σύνδεση 6 μηνών, με ένα πακέτο από τα πολλά που κυκλοφορούσαν στην αγορά. Τα προβλήματα προέκυψαν αφού τέλείωσε η προπληρωμένη περίοδος στις 25 Αυγούστου.
 
Τότε λοιπόν σκέφτηκα να παραμείνω συνδρομητής στην ίδια εταιρία, με μηνιαία τιμολόγηση. Ήταν το καλοκαίρι… ήταν και ο χαρακτήρας μου να μην ψάχνω πολύ τι θα πληρώσω για κάτι που θέλω… δεν ενδιαφέρθηκα για την μηνιαία τιμολόγηση της εταιρίας. Μου έρχεται λοιπόν ο πρώτος λογαριασμός, για το Σεπτέμβριο, 50 ευρώ, τη στιγμή που η ίδια εταιρία πουλούσε πακέτα προπληρωμένου χρόνου εξάμηνης σύνδεσης με 19 ευρώ το μήνα, και που στην αρχική αγορά κόστιζε 22 ευρώ ο μήνας. Πιάστηκα κορόιδο είπα μέσα μου αλλά δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα την ευθύνη ως καταναλωτής που δεν ενδιαφέρθηκε νωρίτερα για το τι θα πληρώσει.
 
Στις 22 Σεπτέμβρη κάνω αίτηση διακοπής των υπηρεσιών από την παλιά εταιρία, και αγοράζω πακέτο προπληρωμένου χρόνου από άλλη εταιρία στην οποία κάνω αίτηση ενεργοποίησης την 1η Οκτώβρη.
 
Την 1η Νοέμβρη δεν είχε ακόμη συνδεθεί η νέα εταιρία και έτσι άρχισα τα τηλέφωνα να βρω τι συμβαίνει. Προς έκπληξη διαπιστώνω ότι ο ΟΤΕ με έχει ακόμη συνδρομητή στη παλιά εταιρία, μιας και εκείνοι ακόμη δεν είχαν κάνει αίτηση διακοπής. Ένας φαύλος κύκλος τηλεφωνημάτων προς την παλιά εταιρία και τον ΟΤΕ, με τις τηλεφωνήτριες να παίρνουν όρκο ότι "οι άλλοι λένε ψέματα και όχι εμείς" με οδηγεί από τη μια στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης και από την άλλη στην έγγραφη καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.
 
Η μόνη εξήγηση που ευσταθεί και που εντόπισα σε διαδικτυακή πύλη συζητήσεων, είναι ότι οι εταιρίες που πουλάνε ADSL πακέτα, αγοράζουν τις γραμμές από τον ΟΤΕ για ετήσια χρήση. Πουλώντας όμως εξάμηνα πακέτα, μετά τη λήξη η γραμμή θα πρέπει να δοθεί αμέσως σε άλλο καταναλωτή που θα αγοράσει πακέτο της ίδιας εταιρίας (προφανώς από την ίδια γειτονιά) αλλιώς χάνουν τους άλλους 6 μήνες. Έτσι καθυστερούν να στείλουν στον ΟΤΕ τις αιτήσεις διακοπής, μην τυχόν και μπορέσουν να καλύψουν τη γραμμή με άλλο συνδρομητή. Στις 10 Νοέμβρη η παλιά εταιρία έστειλε επιτέλους στον ΟΤΕ την αίτηση απενεργοποίησης και η νέα εταιρία στις 15 Νοέμβρη έκανε επαναληπτική αποστολή της αίτησης ενεργοποίησης. Σήμερα είναι 1η Δεκεμρίου και ακόμα δεν έχω ADSL….
 
     Είμαι σίγουρος ότι θα σας έκανε κακή εντύπωση ότι δεν αναφέρω τα ονόματα των εταιριών παροχής υπηρεσιών διαδικτύου που εμπλέκονται στην ιστορία. Δεν το κάνω για πολλούς λόγους. Ο σημαντικότερος είναι για να μην ταυτίσω συγκεκριμένη εταιρία με το πρόβλημα. Έχω ακούσει από φίλους ότι τα παραπάνω εφαρμόζουν κι άλλες εταιρίες. Εκείνο που θέλω να μείνει, δεν είναι η "τιμωρία" της εταιρίας μέσω της δημοσιοποίησης της κακής πρακτικής της (αυτό το έχει αναλάβει η Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών) αλλά η ενημέρωσή σας σχετικά με ένα πρόβλημα που πολύ πιθανόν να σας απασχολήσει στο άμεσο μέλλον.
 
Περιμένω τα δικά σας σχόλια στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.