11202017Δευ
ΕνημέρωσηΠεμ, 09 Νοε 2017 11am

ΜΜΕ

ΕΣΡ: Σε νέα βάση η διαφήμιση εταιρειών στοιχημάτων

Σε νέα βάση θα εξετάσει πλέον το ΕΣΡ το θέμα της προβολής των ξένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του στοιχηματισμού, αφού θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει μετά την πρόσφατη απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών για το θέμα.

Ειδικότερα το δικαστήριο αποφάσισε ότι μέχρι τη χορήγηση των προβλεπομένων από τη νομοθεσία αδειών των οργανισμών αυτών, δεν μπορεί να ισχύσουν ασφαλιστικά μέτρα κατά της προβολής τους διευκρινίζοντας παράλληλα ότι η διεξαγωγή στην Ελλάδα τυχερών παιγνίων μέσω Ίντερνετ ανήκει στο Δημόσιο.

Το ΕΣΡ, αρκετές φορές, έχει επιβάλει κυρώσεις σε ραδιοφωνικά κυρίως -αλλά και τηλεοπτικά- μέσα για την προβολή διαφημίσεων, από διαδικτυακούς τόπους που δραστηριοποιούνται στον τομέα του στοιχηματισμού, θεωρώντας ότι η ισχύουσα ραδιοτηλεοπτική νομοθεσία, δεν τους έδινε το δικαίωμα αυτό.

Σύμφωνα με το σκεπτικό του δικαστηρίου, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία ρητά παρέχει το δικαίωμα αυτό σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων και στοιχημάτων μέσω του διαδικτύου, νόμιμα εγκατεστημένες σε κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, οι οποίες κατέχουν νόμιμη άδεια λειτουργίας και παροχής τέτοιων υπηρεσιών, μέχρι την έναρξη διαδικασίας αδειοδότησής τους και στην Ελλάδα.

Το ΕΣΡ, κατ' αναλογία με ό,τι συνέβαινε μέχρι πριν λίγο καιρό με τις ρυθμίσεις για τις χορηγίες -όπου το Συμβούλιο «κρατούσε» τις όποιες υποθέσεις εν όψει της ενσωμάτωσης της σχετικής Οδηγίας στο ελληνικό δίκαιο- αναμένεται να προσαρμόσει την τακτική του και στην περίπτωση αυτή, δεδομένου ότι πρόκειται για μεταβατικό στάδιο.

Επισημαίνεται ότι από την εξέλιξη αυτή αναμένεται να τονωθεί σημαντικά η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα ΜΜΕ.

Πηγή : Ναυτεμπορική 18042011

Επιμέλεια : Μ. Ανευλαβής