05272017Σαβ
ΕνημέρωσηΣαβ, 13 Μαϊ 2017 10am

Βιντεοπροτάσεις

Φύλλο 125 Οκτώβριος - Νοέμβριος 2014

mexri to telos
only lovers left alive
o planitis ton pithikonjpg
KYRIARXIA-10
2 prosopa ianouariou
theshockdoctrine

Μέχρι το τέλος – The Homesman

Σκην. Τόμι Λι Τζόουνς, με τους : Τόμι Λι Τζόουνς, Μέριλ Στριπ, Χίλαρι Σουάνκ, Χέιλι Στάινφιλντ, Μιράντα Ότο

Στην παγωμένη Νεμπράσκα του 1845, στα σύνορα του Δυτικού κόσμου, η μοναχική Μέρι αναλαμβάνει να μεταφέρει πίσω στον πολιτισμό τρεις γυναίκες που έχουν χάσει τα λογικά τους. Στη διαδρομή θα την ακολουθήσει ο Μπριγκς, επικηρυγμένος λιποτάκτης, ο μοναδικός άντρας που θα τολμήσει να την πλησιάσει τόσο, ώστε η Μέρι να τον ζητήσει σε γάμο. Όποια κι αν είναι η απόφαση του Μπριγκς – μια ζωή οικογενειακή ή τυχοδιωκτική – τίποτα δε θα είναι πια ίδιο για τους δυο τους, αλλά και για τον κόσμο τους που βρίσκεται στα πρόθυρα των μεγάλων αλλαγών.

Μετά τις «Τρεις ταφές του Μελκιάδες Εστράντα» ο Τόμι Λι Τζόουνς σκηνοθετεί στα ίδια μέρη μια σπουδαία ταινία. Δίπλα του σε ένα μοναδικό ρόλο η Χίλαρι Σουάνκ.

 

 

 

Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί  - Only lovers left alive

Σκην. Τζιμ Τζάρμους, με τους : Τίλντα Σουίντον, Τομ Χίντλστον, Μία Βασικόβσκα, Τζον Χαρτ, Αντον Γέλτσιν, Τζέφρι Ράιτ

Με φόντο το ρομαντικά ερημικό τοπίο του Ντιτρόιτ και της Ταγγέρης, ένας απομονωμένος μουσικός, βαθιά απογοητευμένος από την ανθρωπότητα, επανασυνδέεται με την αισιόδοξη και αινιγματική του ερωμένη. Η ερωτική τους ιστορία έχει αντέξει εδώ και αιώνες, αλλά το ειδύλλιο τους θα διαταραχθεί από την εμφάνιση της ανεξέλεγκτης μικρής της αδερφής. Θα καταφέρουν αυτοί οι σοφοί και εύθραυστοι χαρακτήρες να επιβιώσουν, όσο η σύγχρονη κοινωνία καταρρέει γύρω τους.

 

 

 

Ο πλανήτης των πιθήκων - Dawn of the Planet of the Apes

Σκην.:Ματ Ριβς , με τους :Τζέισον Κλαρκ, Γκάρι Όλντμαν, Τόμπι Κέμπελ, Ενρίκε Μουρτσιάνο, Άντι Σέρκις

 

Οι Γκάρι Όλντμαν, Άντι Σέρκις, Τζέισον Κλαρκ και Κέρι Ράσελ πρωταγωνιστούν σ’ αυτή τη συναρπαστική νέα περιπέτεια της σειράς ταινιών «Ο Πλανήτης των Πιθήκων». Βρισκόμαστε στο 2026 και η ανθρωπότητα είναι υπό εξαφάνιση λόγω ενός θανατηφόρου ιού. Όταν μία ομάδα επιζώντων, που αναζητεί απεγνωσμένα καινούργιες πηγές ενέργειας, διασχίζει το δάσος έξω από το Σαν Φρανσίσκο, ανακαλύπτουν μία πολύ εξελιγμένη κοινότητα ευφυών πιθήκων, με επικεφαλής τον Σίζαρ (Άντι Σέρκις). Άνθρωποι και πίθηκοι συμφωνούν να συμβιώσουν ειρηνικά, αλλά οι διαφωνίες τους γίνονται όλο και περισσότερες, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ τους.

 

Κυριαρχία - Transcendence

Σκην.: Γουόλι Φίστερ, με τους : Τζόνι Ντέπ, Ρεμπέκα Χολ

Ο Δρ. Γουίλ Κάστερ είναι ένας επιφανής ερευνητής στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης. Εργάζεται για τη δημιουργία μιας μηχανής ικανής να επεξεργάζεται το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης. Τα εξαιρετικώς αμφιλεγόμενα πειράματά του τον έχουν κάνει διάσημο, αλλά και κύριο στόχο εξτρεμιστών κατά της τεχνολογίας, που θα κάνουν ότι χρειάζεται για να τον σταματήσουν.

  

 Τα δυο πρόσωπα του Ιανουαρίου- The Two Faces Of January

Σκην.Χοσείν Αμινί, με τους : Κίρστεν Ντανστ, Βίγκο Μόρτενσεν, Όσκαρ Άιζακ 

Αθήνα 1962. Ένα ζευγάρι Αμερικανών τουριστών, ο πλούσιος χαρισματικός Τσέστερ ΜακΦάρλαντ με τη νεαρή γοητευτική σύζυγό του Κολέτ, φθάνουν στην Αθήνα με πλοίο, μέσω του Ισθμού της Κορίνθου. Περπατώντας στα σοκάκια της Πλάκας, συναντούν τον Ράινταλ, έναν ξεναγό συμπατριώτη τους Ελληνικής καταγωγής, ο οποίος δέχεται να δειπνήσει μαζί τους στο Μοναστηράκι. Όταν όμως ο Τσέστερ ανακαλύπτει έναν ντετέκτιβ που τον αναζητά ανά την Ευρώπη, να τον περιμένει στο δωμάτιό του, τον πυροβολεί και τον σκοτώνει. Ο Ράινταλ αναλαμβάνει να βοηθήσει τον Τσέστερ και την Κολέτ, και καταφεύγουν στην Κρήτη. Όμως, οι φόνοι συνεχίζονται

 

Το Δόγμα του Σοκ - The Shock Doctrine

 Το The Shock Doctrine είναι το τελευταίο ντοκιμαντέρ του καταξιωμένου σκηνοθέτη Michael Winterbottom, με συν-σκηνοθέτη τον Mat Whitecross. Βασισμένο στο ομώνυμο μπεστ σέλλερ της Naomi Klein, το The Shock Doctrine προβάλλει το επιχείρημα ότι οι πολιτικές της «ελεύθερης αγοράς» στην Αμερική έχουν σταδιακά κυριεύσει τον κόσμο μέσω της εκμετάλλευσης συγκλονισμένων από την καταστροφή ανθρώπων και χωρών.
Τόσο η ταινία όσο και το βιβλίο υποστηρίζουν ότι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο εκμεταλλεύονται τις φυσικές καταστροφές, τις οικονομικές κρίσεις και τους πολέμους για να επιβάλουν ριζοσπαστικές πολιτικές ελεύθερης αγοράς.

Η Klein αποκαλεί το φαινόμενο αυτό «καπιταλισμό της συμφοράς» και θεωρεί ότι είναι το ίδιο αποτελεσματικός στο να σβήνει τη συλλογική μας μνήμη όσο και η ψυχιατρική θεραπεία με ηλεκτροσόκ.

Η ταινία αμφισβητεί κατά τρόπο ριζικό το μύθο ότι η παγκόσμια ελεύθερη αγορά έχει θριαμβεύσει βασιζόμενη στις αρχές της δημοκρατίας.