07282017Παρ
ΕνημέρωσηΣαβ, 13 Μαϊ 2017 10am

ΗΠΑ: Ένα τρίτο των χρηστών Ίντερνετ παρακολουθούν Web TV

Η πιο πρόσφατη έρευνα του eMarketer έδειξε ότι το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ θα παρακολουθήσουν ολόκληρες τηλεοπτικές σειρές σε μηνιαία βάση μέσω web TV. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί μάλιστα στο 39% για το 2011, καθώς η διαδικτυακή τηλεόραση θα ενσωματωθεί ακόμη περισσότερο στην καθημερινή οικιακή ψυχαγωγία.


Φύλλο 90 - Μάιος 2010

  • Η κρίση φαίνεται να χτυπάει και τα τοπικά ΜΜΕ όπου μια σειρά από απομακρύνεις προσωπικού καταγράφονται. Επίσης στα παραπάνω πλαίσια καταγράφεται και συρρίκνωση γραφείων των καναλιών. Σε ποιο βαθμό τα παραπάνω μέτρα αποτελούν αντικειμενική ανάγκη ή απλά με πρόφαση την κρίση δίνουν την δυνατότητα ανακατανομής πλούτου είναι μια μεγάλη ιστορία…

Η τηλεόραση "κλέβει" χρόνια από τη ζωή μας

Σύμφωνα με μελέτη Αυστραλών ειδικών

Οι άνθρωποι που ξεχνιούνται με τις ώρες μπροστά από την τηλεόραση, κάθε μέρα, αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πεθάνουν πρόωρα, σύμφωνα με μελέτη Αυστραλών ειδικών. Προκύπτει παράλληλα ότι αυτό δεν ισχύσει μόνο για τους παχύσαρκούς αλλά και για όσους έχουν φυσιολογικό βάρος.

Η έρευνα έγινε από ερευνητές του Καρδιολογικού και Διαβητολογικού Ινστιτούτου Μπέικερ της πολιτείας Βικτόρια και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Circulation" της Αμερικανικής Καρδιολογικής Ένωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ.

Οι επιστήμονες μελέτησαν επί μια εξαετία τις συνήθειες και το στιλ ζωής 8.800 ενηλίκων άνω των 25 ετών και τους έκαναν παράλληλα μια σειρά από εξετάσεις αίματος για ζάχαρο, χοληστερίνη κ.α.

Βρήκαν ότι κάθε ώρα μπροστά στην τηλεόραση σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατά 11% για θάνατο από όλες τις αιτίες, κατά 9% για θάνατο από καρκίνο και κατά 18% αυξημένο ρίσκο για θάνατο από καρδιαγγειακό νόσημα.

Σύμφωνα με την έρευνα, "σε σχέση με όσους παρακολουθούσαν λιγότερο από δύο ώρες τηλεόραση καθημερινά, όσοι παρακολουθούσαν πάνω από τέσσερις ώρες τη μέρα, είχαν 46% αυξημένο κίνδυνο θανάτου από όλες τις αιτίες και 80% αυξημένο κίνδυνο θανάτου ειδικότερα από καρδιοαγγειακό νόσημα".

Η μελέτη διαπίστωσε ότι ο αυξημένος κίνδυνος λόγω τηλεόρασης ισχύει άσχετα από άλλους γνωστούς παράγοντες κινδύνου για τις καρδιοαγγειακές παθήσεις, όπως το κάπνισμα, η υψηλή πίεση, η υψηλή χοληστερίνη, η ανθυγιεινή διατροφή, η παχυσαρκία κ.α.

Σύμφωνα με τον ερευνητή Ντέηβιντ Ντάσταν, η μελέτη εστίασε ειδικότερα στην επίπτωση της τηλεόρασης, αλλά τα συμπεράσματά της δείχνουν πως οποιαδήποτε παρατεταμένη καθιστική ζωή, είτε μπροστά στο γραφείο ή τον υπολογιστή, μπορεί να αυξήσει τους κινδύνους για την υγεία.

"Το ανθρώπινο σώμα σχεδιάστηκε για να κινείται και όχι για να κάθεται μεγάλες χρονικές περιόδους", δήλωσε ο ερευνητής. "Πολλοί άνθρωποι περνάνε την καθημερινή ζωή τους απλώς μεταφερόμενοι από τη μια καρέκλα στην άλλη: από την καρέκλα του γραφείου, στο κάθισμα του αυτοκινήτου και, από εκεί, στον καναπέ μπροστά από την τηλεόρασή τους", πρόσθεσε. Όπως είπε, "ακόμα κι αν κάποιος έχει το σωστό βάρος, όταν κάθεται για ώρες, αυτό επιδρά αρνητικά στην υγεία του, επειδή αυξάνει τη συγκέντρωση ζαχάρου και λιπιδίων στο αίμα του". Για το λόγο αυτό, τόνισε, πρέπει οι άνθρωποι να αποφεύγουν να κάθονται συνεχώς και, αντίθετα, πρέπει να θυμούνται να κινούνται και να ασκούνται συχνότερα.

Η νέα έρευνα συμφωνεί με μια άλλη πρόσφατη μελέτη, η οποία διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που βλέπουν λιγότερη τηλεόραση, καίνε περισσότερες θερμίδες και έτσι παχαίνουν λιγότερο. Άλλες έρευνες έχουν επίσης επιβεβαιώσει ότι η συχνή σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Στις ανεπτυγμένες χώρες η καθιστική ζωή (μπροστά από τον υπολογιστή και την τηλεόραση) έχει γίνει "επιδημία". Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά μέσο όρο ένας άνθρωπος βλέπει γύρω στις τέσσερις ώρες τηλεόραση τη μέρα (τρεις ώρες στην Βρετανία, πέντε ώρες στις ΗΠΑ), οπότε αν προστεθούν οι ώρες που ο ίδιος κάθεται σε ένα γραφείο, γίνεται αντιληπτό το πρόβλημα.

 

Πηγή : Sky.gr 12/01/2010

Επιμέλεια : Μ.Ανευλαβής

 

 

Google: «Τα θαλασσώσαμε»

«Το μόνο που έχω να πω είναι ότι τα θαλασσώσαμε». Αυτό δήλωσε ο συνιδρυτής της Google Σεργκέι Μπριν μετά την αποκάλυψη ότι τα αυτοκίνητα του Street View που συνέλεγαν στοιχεία για τις υπηρεσίες γεω-εντοπισμού της Google, συνέλεγαν «κατά λάθος» και προσωπικά δεδομένα που ανταλλάσσονταν μέσω ανοιχτών ασύρματων δικτύων.

Φύλλο 86 - Ιανουάριος 2010

  • Κλίμα συγχωνεύσεων, συνεργασιών, ενώσεων με παράλληλες επιθετικές κινήσεις εξαγορών στο χώρο των ΜΜΕ.
  • Αυτά για τα ΜΜΕ του κέντρου τα οποία μετά από ένα απίθανο γιγαντισμό, στα λογιστικά τους και όχι στην απήχηση και παρέμβαση τους, βρίσκονται στην δίνη της εποχής.
  • Νέοι – «νέοι» ρέκτες του χώρου, παλιά μαγαζιά, εφοπλιστές, ο θάνατος του Λαμπράκη και του Τεγόπουλου παλιότερα, δημιουργούν ένα εντελώς νέο τοπίο του οποίου το μέλλον είναι προς αναζήτηση.
  • Στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί η επιθετική εγκατάσταση σχεδόν όλων των τηλεαστέρων σε ατομικά διαδυκτιακά portal.
  • Σίγουρα κάτι αλλάζει!!!
  • Στα δικά μας μαγαζιά τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.
  • Μικρά μαγαζιά, στενά μαγαζιά, αδυναμία συνεννόησης και συνεργασιών…
  • Αλλά… ένταση προβλημάτων και δυσκολιών.
  • Νέο περιοδικό με αφετηρία το Ρέθυμνο. «Φορτέτζα» το όνομα του και πεδίο δράσης του ο λόγος. Καλές διαδρομές.
  • Τα 15 του  χρόνια του γιορτάζει στην μπάντα των fm ο super fm 89.6 των Χανίων. Δεκαπέντε χρόνια συνεχούς και συνεπούς παρουσίας με την αρχή να έχει γίνει μετά από μια μακρά περίοδο ανακατατάξεων στα Χανιώτικα ενημερωτικά ραδιόφωνα. Τότε, στον απόηχο του κλεισίματος του Χανιά 100 fm.
  • Σήμερα, με την συνεργασία του real fm, σε μια νέα αφετηρία ο super fm 89.6 διεκδικεί  τους ακροατές του.
  • Πάντα με τον Δημήτρη Παππά στο τιμόνι!
  • Πολλές ευχές για μακροημέρευση και ότι καλύτερο στα fm.
  • Νέα λογότυπα, νέο καθαρό σήμα από την τηλεόραση ΚΥΔΩΝ που μετά από χρόνια γυρνάει σελίδα στο προφίλ της.
  • Περιμένουμε και άλλα…
  • Νέος γενικός διευθυντής στην Νέα Τηλεόραση ο Γιώργος Παπακωνσταντής.
  • Από το Ρέθυμνο, διδάκτορας της Παντείου και καθηγητής στην σχολή της αστυνομίας. Με ιδιαίτερα θετική επαγγελματική αλλά και κοινωνική πορεία  ο κ. Παπακωνσταντής έρχεται στον νέο επαγγελματικό του στίβο.
  • Να ευχηθούμε τα καλύτερα.
  • Νέο πρόγραμμα, νέα δυναμική από τον SKY 91.8 fm. Ο sky που συνεχώς κερδίζει πόντους στο Χανιώτικο ακροατήριο.
  • Ο Νίκος Κακαουνάκης είχε το προσόν να μην στρογγυλεύει πράγματα και καταστάσεις. Αυτό τον έκανε «φίλο» ή «εχθρό» αλλά σε καμιά περίπτωση γενικά συμπαθή… Ως εκ τούτου είναι σαφές ότι θα ρίχνει Κρητικά γαμοχρηστίδια ο Κακαουνάκης βλέποντας φίλους και εχθρούς είτε να παριστάνουν τις θλιμμένες χήρες ή τους συγκινημένους φίλους. Και τα περισσότερα για την προβολή «ημών των ιδίων».
  • Με μια διημερίδα άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό το ινστιτούτο δημοσιογραφίας που βρήκε φιλόξενη στέγη στο ίδρυμα Αγία Σοφία στους Άγιους Πάντες Αποκορωνου.
  • Μια πορεία που μπορεί να αποδειχθεί σημαντικότατη τόσο για την δημοσιογραφία όσο και για τα Χανιά ξεκινά…

Υ.γ. Η στήλη αποτελεί προϊόν συλλογικότητας. Ως εκ τούτου περιμένουμε τη συμβολή σας.

 

Ενημερώστε μας, για να ενημερώσουμε !

«ΠΥΞΙΔΑ της Πόλης»

ΤΗ  53   ΤΚ  73131  ΧΑΝΙΑ  ΚΡΗΤΗΣ

ΤΗΛ : 2821074104   / 6974739122

ΦΑΞ : 2821036364

e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Στο «σκαμνί» η Γαλλία για τα κρατικά μέσα

Τη Γαλλία στέλνει στο «σκαμνί» η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινώντας κυρωτική διαδικασία (με την αποστολή προειδοποιητικής επιστολής), για την κίνηση της κυβέρνησης της χώρας να επιβάλλει ειδικό φόρο στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και στις επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, προκειμένου να αντισταθμιστεί η μείωση των εσόδων των κρατικών καναλιών, μετά την έξοδό τους από τη διαφημιστική αγορά.

Στενεύουν τα όρια αλλαγών στα οπτικοακουστικά μέσα

Αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση αλλά και στο καθεστώς που αφορά τις ραδιοτηλεοπτικές παραγωγές, δρομολογούνται στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, καθώς τα χρονικά όρια για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας για τα ΜΜΕ, με την αναθεωρημένη Ευρωπαϊκή Οδηγία που ρυθμίζει το χώρο, φτάνουν στο τέλος τους.

Φύλλο 89 - Απρίλιος 2010

  • Επανεξελέγη στη θέση του Α’ Αντιπροέδρου της  Ε.Ι.Ε.Τ. ο Αντώνης  Μουντάκης
  • Στη θέση του  Α’ Αντιπροέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (Ε.Ι.Ε.Τ.) επανεξελέγη  ο ιδιοκτήτης – διευθυντής της  εφημερίδας «Νέοι Ορίζοντες» Αντώνης Μουντάκης.

ΜΜΕ / Νοέμβριος 2009 - φ.84

·        Σταθερά οδεύουμε προς το τέλος της χρονιάς αλλά τα βασικά θέματα στο χώρο των ΜΜΕ  παραμένουν άλυτα και κυρίως χαοτικά εδώ και χρόνια.
·        Άδειες, μορφές λειτουργίας, κανόνες λειτουργίας, ψηφιακά σήματα, ιδιαιτερότητες στην λειτουργία των περιφερειακών ΜΜΕ κτλ είναι μερικά από τα βασικά θέματα που κάποια στιγμή η νέα κυβέρνηση οφείλει να ανοίξει.

Φύλλο 88 - Μάρτιος 2010

HDTV: Γρήγορη εξάπλωση στην ευρωπαϊκή αγορά

Ταχύτατη ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο διείσδυσης, όσο και σε επίπεδο παροχής υπηρεσίας από τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις παρουσιάζει στο τρέχον έτος η HDTV (High Definition TV), με την οποία είναι συμβατό το μοντέλο εκπομπών της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης που έχουν επιλέξει στη χώρα μας οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί.

"Δίκτυο fm 91,5"

 
 To "Δίκτυο fm 91,5", έπειτα από τις τελευταίες αλλαγές σε διοικητικό επίπεδο, ενισχύει τον χαρακτήρα του, όντας το ραδιόφωνο των Χανίων με σαφή άποψη, εμμένοντας στην ποιότητα της μουσικής και του λόγου.

Σε τετράμηνη αναμονή τα μεγάλα θέματα των media

 

Σε κατάσταση αναμονής έχουν τεθεί όλα τα θεσμικά θέματα που αφορούν το χώρο των ΜΜΕ, με σημαντικές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του κλάδου, τόσο στο κέντρο όσο και στην περιφέρεια.

 

Η στάση αναμονής που κρατά η κυβέρνηση σε μια σειρά από θέματα που αφορούν, τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα έντυπα ΜΜΕ - ψηφιακή, καθεστώς διαφήμισης, θέματα Τύπου και διαδικτύου κ.λπ.-, έχει δημιουργήσει μεγάλη επιφυλακτικότητα -αν μη τι άλλο- στις επιχειρήσεις, μπλοκάροντας τις όποιες επενδυτικές ή άλλες πρωτοβουλίες σχεδιάζονταν από την πλευρά των μέσων και αυτό σε μια περίοδο που τα διαφημιστικά έσοδα δέχονται σημαντικές πιέσεις.

 

Αναζητούνται ρυθμίσεις

 

Η καθυστέρηση των ρυθμίσεων (υπουργικές αποφάσεις, Προεδρικό Διάταγμα κ.λπ.) για τις αδειοδοτήσεις και την ψηφιακή μετάβαση στην τηλεόραση -παρά το ότι υπάρχει νόμος για το θέμα αυτό- η πρόθεση να ανοίξει εκ νέου το θέμα του τελικού χάρτη ψηφιακών συχνοτήτων, αλλά και η αναμονή για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην αναθεωρημένη Ευρωπαϊκή Οδηγία Τηλεόραση Χωρίς Σύνορα, προκαλούν αμηχανία σε όλους τους εμπλεκόμενους, οι οποίοι καλούνται για μία ακόμη φορά να επενδύσουν σε ένα άναρχο ραδιοτηλεοπτικό πεδίο, το οποίο μάλιστα γίνεται ολοένα και πιο ασταθές, αφού δεν γνωρίζει κανείς τι τελικά θα ισχύσει.

 

Ευρωπαϊκή Οδηγία σε εκκρεμότητα

 

Σε ό,τι αφορά ειδικότερα το θέμα της εναρμόνισης της ελληνικής νομοθεσίας με την Ευρωπαϊκή Οδηγία -για τη διαφήμιση, την τηλεόραση, τις γραμμικές και μη γραμμικές υπηρεσίες- αξίζει να αναφερθεί ότι η δεσμευτική προθεσμία της Ε.Ε., για την υιοθέτηση των διατάξεων αυτών από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, έληξε στις 19 Δεκεμβρίου 2009.

Η χώρα μας είναι η μόνη χώρα μέλος που δεν έχει ενσωματώσει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και αυτό παρά το ότι το τελικό κείμενο είναι ουσιαστικά έτοιμο και θεωρητικά εκκρεμούν μόνο διαδικαστικά θέματα.

Σε εκκρεμότητα δε -εδώ και αρκετά χρόνια βέβαια- παραμένουν και θέματα που αφορούν τη ρύθμιση της διαφημιστικής αγοράς (λειτουργίας εταιρειών, προϋποθέσεις κ.λπ.).

 

Κατάσταση ασφυξίας

 

Και ενώ η διαφήμιση πιέζεται ασφυκτικά παντοιοτρόπως το τελευταίο χρονικό διάστημα, στα παραπάνω προβλήματα θα πρέπει να προστεθεί και το θέμα της πολιτικής που ακολουθείται για τη διαφήμιση του Δημοσίου.

Από τον Οκτώβριο και μετά δεν έχει εγκριθεί ούτε ένα νέο κονδύλι για προβολή φορέων και υπηρεσιών του Δημοσίου -και εάν αυτό συμβαίνει δεν έχει δημοσιοποιηθεί- ωστόσο ο λόγος στην προκειμένη περίπτωση δεν αφορά τα προγράμματα που θα εγκριθούν μελλοντικά, αλλά εκείνα που έχουν ήδη εγκριθεί και κάποια από αυτά έχουν κιόλας υλοποιηθεί.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το θέμα αυτό αντιμετωπίζουν τα μέσα της περιφέρειας, αρκετών εκ των οποίων η βιωσιμότητα -και λόγω μεγέθους αγορών- εξαρτάται άμεσα από κονδύλια που θα έπρεπε να έχουν μπει στα ταμεία και ακόμα εκκρεμούν.

 

Πηγή : Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 12/2/2010

Επιμέλεια : Μ.Ανευλαβής

 

ΜΜΕ / Οκτώβριος 2009 - φ.83

1        Καλό Φθινόπωρο…
2        Μαθαίνουμε ότι υπάρχει θέμα με τις ώρες αναμετάδοσης των Αθηναϊκών σταθμών από τους τοπικούς. Θέμα που απ΄ότι φαίνεται – ακούγεται να πέσει στο τραπέζι των εμπλεκομένων…
3        Οι εκλογές ήταν το πεδίο δράσης των ενημερωτικών σταθμών.

Φύλλο 87 - Φεβρουάριος 2010

  • Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα η διημερίδα για τα ΜΜΕ στο χώρο του ινστιτούτου δημοσιογραφίας το οποίο την άνοιξη θα ανοίξει και επίσημα τις πύλες του στα Χανιά και συγκεκριμένα στο χώρο του ιδρύματος Αγία Σοφία στον Αποκόρωνα.

Στο 33ο τεύχος του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ

μπορείτε μεταξύ άλλων να διαβάσετε:

Η βασιλική έπαυλη της Κνωσού
 
   Η βασιλική έπαυλη της Κνωσού αποτελεί ένα απ’  τα πιο καλοδιατηρημένα μνημεία της νεοανακτορικής περιόδου. Πρόκειται για πολυτελή κατασκευή, ανεξάρτητη απ’ τον κυρίως ανακτορικό χώρο, που ιδρύθηκε περίπου το 1750 π.Χ. στην αρχή των  νεοανακτορικών χρόνων και αποτελεί ακόμη και σήμερα μυστήριο ως προς τη χρήση και την λειτουργία της.

Αργεί στην Ελλάδα η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση

«Άθλος» φαντάζει πλέον η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση στη χώρα μας όταν, αντίθετα, στην Ευρώπη η ψηφιοποίηση προχωρά με ταχείς ρυθμούς σε όλες τις διαφορετικές μορφές της.

Περισσότερα από 121,11 εκατομμύρια νοικοκυριά έχουν πλέον πρόσβαση σε ψηφιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες (κάθε είδους) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ την ίδια ώρα η χώρα μας παραμένει ουραγός στο τομέα.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία από την Ε.Ε., 121,11 εκατομμύρια νοικοκυριά (περισσότερα από το 50% της επικράτειας), διαθέτουν πρόσβαση σε ψηφιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες.

Ειδικότερα τα 26,3 εκατ. διαθέτουν δορυφορική ψηφιακή, τα 8,1 εκατ. ψηφιακή καλωδιακή, τα 13 εκατ. επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, ενώ 2,8 εκατ. διαθέτουν DSL TV.

Στη χώρα μας τα νοικοκυριά της δορυφορικής κυμαίνονται περί τις 300.000, υπηρεσίες DSL TV εκτιμάται ότι διαθέτουν περί τα 100.000 νοικοκυριά, η επίγεια ψηφιακή υπάρχει μόνο ως πιλοτική εφαρμογή, ενώ η καλωδιακή τηλεόραση δεν υφίσταται ως υπηρεσία.

Παρά ταύτα το σύνολο των νοικοκυριών που διαθέτουν πρόσβαση σε ψηφιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- εκτιμάται περί τις 450 χιλιάδες, που ποσοστιαία είναι δραματικά χαμηλότερο από το μέσο όρο της Ε.Ε.

Επί του παρόντος προτεραιότητα -λόγω προθεσμιών- δίνεται στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Παρά ταύτα και εκεί, όπως όλα δείχνουν, ενδέχεται να μείνουμε μετεξεταστέοι.

Στα σπάργανα

Στη χώρα μας η ψηφιακή τηλεόραση είναι ακόμα στα σπάργανα. Οι μεν ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί άρχισαν μόλις πριν από τρεις περίπου μήνες τις πιλοτικές εκπομπές τους, ενώ η δημόσια τηλεόραση που εκπέμπει εδώ και κάποια χρόνια με το νέο τρόπο εκπομπής επίσης πιλοτικά, έχει επιλέξει διαφορετικό μοντέλο κωδικοποίησης του σήματος, της προηγούμενης τεχνολογίας.

Ειδικότερα όσον αφορά το θέμα αυτό, επισημαίνεται ότι ακόμα δεν έχει επέλθει συμφωνία για κοινό μοντέλο εκπομπής (οι ιδιώτες εκπέμπουν σε mpeg4, ενώ η ΕΡΤ σε mpeg2), πράγμα το οποίο δημιουργεί τελικά προβλήματα στους καταναλωτές, οι οποίοι την ώρα που έρχονται σε πρώτη επαφή με τα νέα δεδομένα, καλούνται να λύσουν ακόμα ένα γρίφο σχετικά με τη λήψη του σήματος.

Επίσης, την ίδια ώρα, η συντριπτική πλειονότητα των τηλεοπτικών επιχειρήσεων δεν μπορούν ούτε θεσμικά, αλλά κυρίως, ούτε και οικονομικά να περάσουν στην επίγεια ψηφιακή εκπομπή.

Η μετάβαση αυτή θα σημάνει το κλείσιμο για ένα πολύ μεγάλο μέρος τηλεοπτικών επιχειρήσεων, το οποίο ναι μεν θα έχει ως αποτέλεσμα έναν εξορθολογισμό της αγοράς, θα δημιουργήσει ωστόσο από την άλλη και σημαντικά προβλήματα απασχόλησης, στις περιφέρειες της χώρας.

Επισημαίνεται ότι πρόκειται για εξέλιξη, η οποία όταν συμβεί -μας επιβάλλεται από την Ευρώπη και την ITU- εκτιμάται ότι θα έχει σημαντικό πολιτικό κόστος, για την κυβέρνηση που θα την εφαρμόσει.

Πηγή : Ναυτεμπορική

Επιμέλεια : Μ.Ανευλαβής

 

Εγχείρημα Μέρντοχ για επί πληρωμή πληροφορίες στο διαδίκτυο

 
Ο αμερικανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης News Corp. σκοπεύει να μετατρέψει σε συνδρομητικές τις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων του στο διαδίκτυο, μία απόφαση που σύμφωνα με τον πρόεδρό του Ρούπερτ Μέρντοκ μπορεί να αποτελέσει το έναυσμα για αλλαγή της νοοτροπίας για δωρεάν διάθεση της πληροφορίας στο διαδίκτυο.

Αλλαγές στη νομοθεσία για τη διαφήμιση

Το θέμα των αλλαγών θα φέρει στην ελληνική ραδιοτηλεοπτική αγορά η επικείμενη αναθεώρηση της ελληνικής νομοθεσίας, προκειμένου να προσαρμοστεί σε όσα ορίζει η αναθεωρημένη Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα ΜΜΕ (Οδηγία για τις υπηρεσίες των Οπτικοακουστικών Μέσων, πρώην Τηλεόραση Χωρίς Σύνορα).

Ειδικότερα χθες η Ολομέλεια, είχε πολύωρη συνεργασία με τους ειδικούς επιστήμονες (νομικούς), ενώ η συνεδρίαση αναμένεται να συνεχιστεί και σήμερα. Επί τάπητος ειδικότερα τίθενται τα θέματα που αφορούν στη διαφήμιση των προϊόντων, αφού η νέα Οδηγία -η οποία υπενθυμίζεται ότι πρέπει να ενσωματωθεί μέχρι τις 19.12.2009- φέρνει κοσμογονικές αλλαγές.

Συγκεκριμένα εισάγεται ο νέος όρος «οπτικοακουστική εμπορική ανακοίνωση», μια ευρεία έννοια, που περιλαμβάνει την τηλεοπτική διαφήμιση, χορηγία, τηλεπώληση, αλλά και την τοποθέτηση προϊόντων και η οποία αποτελεί τη βασικότερη καινοτομία.

Η εισαγωγή της στην ελληνική νομοθεσία θα δημιουργήσει νέα δεδομένα και θα τονώσει σημαντικά την αγορά σε μια δύσκολη περίοδο, αφού θα προσδώσει ευλιξία στα ΜΜΕ, στις διαφημιστικές και στους διαφημιζόμενους, ανοίγοντας «νέους ορίζοντες».

Επίσης και όσον αφορά τη ραδιοτηλεοπτική διαφήμιση, η νέα Οδηγία τροποποιεί και καθιστά περισσότερο ευέλικτους τους κανόνες παρεμβολής διαφημίσεων, με στόχο την προστασία του πολίτη, ενώ ειδική πρόβλεψη γίνεται για την παρεμβολή διαφημίσεων σε κινηματογραφικές ταινίες, παιδικές εκπομπές, προγράμματα επικαιρότητας και ενημερωτικά προγράμματα.

Στο πλαίσιο αυτό καταργείται το ημερήσιο και διατηρείται το ωριαίο όριο μετάδοσης διαφημίσεων, ενώ ως προς την τοποθέτηση προϊόντων, που αναφέρεται στην εμφανή χρησιμοποίηση ενός προϊόντος συγκεκριμένης μάρκας κατά τη διάρκεια προγράμματος έναντι πληρωμής ή αναλόγου ανταλλάγματος, η νέα Οδηγία θεσπίζει σαφές νομικό πλαίσιο, θέτοντας τις προϋποθέσεις, υπό τις οποίες θα μπορούσε να επιτραπεί η τοποθέτηση προϊόντων.

Πηγή : Ναυτεμπορική

Επιμέλεια : Μ.Ανευλαβής

 

Κλείνει και η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ της Κρήτης

Μια ιστορική εφημερίδα του περιφερειακού τύπου, η "Μεσόγειος" του Ηρακλείου, ανακοίνωσε χθες την αναστολή της έκδοσής της.

Φύλλο 85 - Δεκέμβριος 2009

 

  • Για το Κρητικό Πανόραμα έχουμε πει και γράψει πολλές φορές. Ένα κόσμημα για την Κρήτη. Αναζητήστε λοιπόν το τεύχος 34 και οπωσδήποτε διαβάστε τα «Κρητικά Παράδοξα» μεταξύ των άλλων..!
  • Όταν ένα ΜΜΕ έχει γενέθλια σ΄αυτές τις δύσκολες εποχές δεν μπορεί παρά να είναι ευχάριστη είδηση.
  • Χρόνια πολλά λοιπόν στους Νέους Ορίζοντες και πολλές ευχές στον Αντώνη Μουντάκη και στους συνεργάτες του για κάθε καλή συνέχεια.
  • Στο τέλος του 2009 και στις αρχές του 2010 η ύπαρξη των μικρομεσαίων περιφερειακών  ΜΜΕ είναι το ζητούμενο και το ξέρουν όλοι όσοι κινούνται στο χώρο. Κυρίως αυτών της περιφέρειας και κυρίως όλων όσων δεν έχουν θειο στην Κορώνη. Των περισσοτέρων δηλαδή!!!
  • Είναι ζητούμενο το τι σκέφτεται η αρμόδια γραμματεία και η κυβέρνηση γενικότερα και κυρίως αν και κατά πόσο υπάρχει πρόθεση για άμεσα μέτρα αναπτυξιακού χαρακτήρα για τα περιφερειακά ΜΜΕ.
  • Είναι μια από τις στιγμές που λόγω της κρισιμότητας της δίνει βαρύνουσα σημασία στο κατά πόσο ουσιαστικά η πολιτεία σκέφτεται να κάνει πράξη τις κατά καιρούς διακηρύξεις της για την αναγκαιότητα του τοπικού τύπου.
  • Πάντως την ίδια στιγμή όσοι βλέπουμε την ανάπτυξη του διαδυκτίου εύκολα συνειδητοποιούμε ότι και εκεί κάτι αλλάζει και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς σε σχέση με τα ΜΜΕ.
  • Όλοι, μικροί και μεγάλοι, ψάχνουν και ψάχνονται.
  • Έρχεται…
  • Ο Αι Βασίλης και ελπίζουμε να κρατάει και τα δώρα!!!




Υ.γ. Η στήλη αποτελεί προϊόν συλλογικότητας. Ως εκ τούτου περιμένουμε τη συμβολή σας.

 

Ενημερώστε μας, για να ενημερώσουμε !

«ΠΥΞΙΔΑ της Πόλης»

ΤΗ  53   ΤΚ  73131  ΧΑΝΙΑ  ΚΡΗΤΗΣ

ΤΗΛ : 2821074104   / 6974739122

ΦΑΞ : 2821036364

e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

ΜΜΕ / Ιούλιος - Αύγουστος 2009 - φ.81

Δυναμικά, όπως από τον προηγούμενο μήνα γράφαμε, διεκδικεί μεγάλο χώρο στα Χανιώτικα fm ο super fm. Πλέον, έχοντας συνεργασία με τον real fm και με νέο όνομα real super fm.